czwartek, 26 maja 2016

Najważniejsze: gonić ten świat


W czasie dwudniowego pobytu, w domu, musiałam się błyskawicznie ogarnąć: zorientować się co słychać u rodzinki i w pracy... Wypłukałam sprzęt nurkowy i spakowałam plecaki na nasz tradycyjny (w tym roku jubileuszowy)trekking. 
Przecież nie można zmarnować długiego weekendu na siedzenie przed telewizorem! W tym roku będziemy wędrować po Suwalskim Parku Krajobrazowym. Jadąc tam wybraliśmy Carską Drogę, którą uwielbiamy.
Biegnie ona przez tereny Białobrzańskiego Parku Narodowego. 
Od naszego ostatniego pobytu położono nowy asfalt i ustawiono pomysłowe znaki ostrzegające przed wędrującymi łosiami. 
Tereny są tu bardzo urokliwe. 
Kiedy dojechaliśmy na miejsce, Pobondzie przywitało nas cudownym zachodem słońca.
Mam nadzieję (a właściwie jestem pewna), że cały trekking będzie równie świetny. Grunt to gonić ten niezwykły świat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz