piątek, 20 lutego 2015

W "Pytaniu na śniadanie"


W poniedziałek zaproponowano mi wywiad w TVP2. Zaproszono również moją rodzinkę. Na szczęście dziewczyny mogły przyjechać, więc było mi raźniej.

http://pytanienasniadanie.tvp.pl/18940120/nowe-zycie-po-40tce


Stawiłyśmy się rano na Woronicza 17. Przed programem "poznęcał się" nad nami sztab makijażystek i fryzjerów. 
Troszkę się zestresowałam jak usłyszałam tytuł naszego wywiadu: "Viola Danielak inspiruje Polki".  Ja inspiracją dla polskich kobiet!? To ciężar nie do udźwignięcia! Polki są niesamowitymi kobietami i dadzą sobie radę w każdych warunkach ( jeśli tylko im się chce oczywiście). 
Gospodarze programu: Monika Zamachowska i Tomasz Wolny byli przemili.
Atmosfera była bardzo luźna choć stres, w programie na żywo, dawał o sobie znać.
Rozmawialiśmy o moich pasjach i naszych podróżach. 
Jestem bardzo szczęśliwa, że ktoś zauważa moje propagowanie jak cieszyć się życiem i doceniać jego różnorodność. Wiek nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla "nic nierobienia"! Przecież każdy dzień może być sztormem lub flautą. Ważne aby chcieć to wykorzystać!

4 komentarze: