wtorek, 10 lipca 2012

Nowa załoga, nowa przygoda

Przyjechała nowa załoga. Zasiedliśmy wszyscy w kokpicie i rozpoczęliśmy biesiadowanie. Delikatnie rzuciłam hasło aby ruszyć się na zakupy. Załoga stwierdziła (ściśle mówiąc Gosieńka), że nigdzie nie musimy się spieszyć. Przecież jesteśmy w Grecji, a poza tym mamy wakacje. Ok!

Posiedzieliśmy więc sobie i wieczorkiem, nieśpiesznie, udaliśmy się do sklepu.
Załogi z całego portu (a jest ich w Atenach setki), w ciągu dnia zrobiły zakupy i dla nas niewiele zostało. Mogliśmy oczywiście przejechać do innego sklepu, ale było za późno. I stało się!! Poraz pierwszy dokonaliśmy małych zakupów! Po "szalonych" zakupach pojechaliśmy pod Akropol na kolację. Razem z nami zaprzyjaźnieni Grecy- Nikos i Antonis razem z żonami.
Mimo późnej nocy na ulicy były tłumy ludzi i było niezwykle gorąco. Kolacja była przemiła, szczególnie dla mnie, gdyż dostałam od Greków następne prezenty urodzinowe! Cudownie jest mieć urodziny w wakacje. Radzę zmieńcie datę urodzin jeśli wypadają jesienią czy zimą!!
Rano ok. 10 opóściliśmy Marinę Kalamaki. Po postawieniu żagli nastąpiło rytualne otwarcie szampana i podzielenie się nim z Neptunem.

Żegnajcie Ateny, witajcie Cyklady!