środa, 23 kwietnia 2014

Bungee nad jeziorem Taupo


SKOCZYŁAM!!!! Słyszałam wiele o bungee nad jeziorem Taupo. Jedna z najsłynniejszych na świecie platform do skakania umieszczona jest wśród niesamowitej scenerii. 
Warto przyjechać tu dla samych widoków. Jedyna z naszej grupy zdecydowałam się na to szaleństwo. Usiłowano mnie odwieść od tego pomysłu wszelkimi sposobami. Byłam gotowa przywiązać się do barierki, byle tylko skoczyć. 
Po zapłaceniu zostałam zważona i wypełniłam odpowiednie dokumenty.  Wydawało się, że grupa jest bardziej przerażona ode mnie. 
Mnie dopadły wątpliwości, a potem panika na platformie!
                                        
Kiedy tak stałam na rancie i patrzyłam w dół stwierdziłam, że chyba jestem skończoną idiotką ( a co dopiero słynny Austriak skaczący w kierunku Ziemi maleńkiej jak piłka). Aleeeeee co taaaaam! 
I było faaaantastycznie!!!!! 
                                      
Taka gonitwa potrafi rozgrzać serce do czerwoności. 
                                          
Niestety nerwy grupy były zbyt zszargane, abym mogła skoczyć drugi raz....:)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz